سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *درس معلم گر بود زمزمه محبتی* *جمعه به مکتب آورد طفل گریز پارا*

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین

خبر گزاریها خبری را منتشر کردند که :فرید زکریا، روزنامه‌نگار برجسته ساکن امریکا می‌گوید سازمان سیا در پشت پرده مرگ معاون رئیس جمهور پیشین مصر و همچنین ولیعهد عربستان بوده است.



زکریا که در یک برنامه تلویزیونی به نام «الحقیقه» در یک شبکه ماهواره‌ای عربی صحبت می‌کرد گفت که عمر سلیمان، معاون اول رئیس جمهور پیشین مصر و رئیس پیشین سازمان اطلاعات این کشور دقایقی پیش از مرگ با وی تماس تلفنی گرفته و ادعا کرده است که زندگی وی در خطر است و سازمان سیا وی را با یک اشعه لیزری هدف گرفته است.

زکریا افزود سلیمان در این تماس تلفنی فاش کرد که سازمان سیا نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد سعودی را نیز با همین اشعه های لیزر ترور کرده است.

تحلیل _ سوال اینجاست که فرید زکریا که از نزدیکان اوباما و هیئت حاکمه امریکاست چطور چنین خبر فوق سکرتی را افشا می کند؟

حقیقت این است که تا چند دهه قبل یک تشر امریکاییها _ چنان که رهبر فرمودند _کافی بود تا حساب کار ، دست همه بیاید اما اکنون که هیمنه و ابهت امریکاییها شکسته است به داستانسراییهایی روی آورده اند که بلکه  ترس را در دل سیاسمتمداران و دشمنانشان بیتدازند . مثل ترور های لیزری _ که خب در صورت واقعیت میتواند هر کسی را هدف بگیرد _ پدیده هارپ _ که مدعی شدند دست امریکاییهاست و میتواند کل جهان را متاثر کند_ و بسیاری دیگر از این قبیل ...اما واقعیت این است که آب رفته دیگربه جوی بر نمیگردد ... هیمنه امریکا شکسته است . ما به حول و قوه الهی هیمنه امریکاییها را شکستیم .


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین

 

پیش بینی نرخ ارز و طلا در ماه های پیش رو


چنانکه مشخص است نرخ ارز و طلا در ایران چندان با بازارهای جهانی هماهنگ نیست .

افزایش ناگهانی قیمت دلار و سکه در ماه های پایانی سال گذشته که معمولا _ در این ماه های آخر _ذخیره خزانه کاهش میابد ، شائبه دخالت دولت در این مسئله را ایجاد کرد که بشدت از سوی دولت تکذیب و به سود جویان و معاندین نسبت داده شد .


هر کدام از علل فوق را که دلیل افزایش قیمت بدانیم ، اکنون نیز با فرارسیدن ماه های پایانی ، خصوصا فضای انتخاباتی ماه های آخر سال ، دور از انتظار نخواهد بود که شاهد تلاطم افزایشی نرخ ارز و طلا در ماه های پیش رو باشیم . الله اعلم

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ