سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *درس معلم گر بود زمزمه محبتی* *جمعه به مکتب آورد طفل گریز پارا*

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین                   تحلیل ، کوششی ست برای رسیدن به حقیقت و پیش بینی روشن تری از آینده

در حالیکه کمتر از یک هفته تا انتخابات امریکا مانده ، نشانه ها حاکی از پیروزی باراک اوباما در این انتخابات است خصوصا آنکه رسانه ها با نقش عمده ای که در جهت دهی افکار عمومی دارند ، جانب اوباما را گرفته اند .

روسای جمهور امریکا معمولا در دوران دوم ریاست جمهوری خود ( با توجه به 2 دوره ای بودن آن) کمتر تحت فشارهای انتخاباتی بوده و رفتارهای معقول تری را_البته به نسبه _ از خود نشان می دهند .

امریکا به خوبی میداند که جایگاه کلیدی ایران را هیچکدام از کشورهای منطقه ندارند و میتوان پیش بینی کرد که امریکا به زودی رویکردی جدید و تا حدودی متفاوت را از خود نشان خواهد داد .

البته با توجه به نزدیک بودن اتخابات ریاست جمهوری در ایران و فشارهایی که از این جهت _چه در امریکا و چه نیروهای همسوی آنها در ایران_بر دولتمردان امریکایی وارد میشود ، ترجیح خواهند داد که دستکم تا زمان انتخابات آینده ایران تغییر عملی روشنی در مواضع آنها دیده نشود .

تابستان آینده را میتوان با توجه به پایان انتخابات در ایران و روشن تر شده فضا ، زمان تغییر نسبی رویکرد امریکا در رابطه با ایران دانست .

 


نظر()

 دلیل پخش...       معمای...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ