سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *درس معلم گر بود زمزمه محبتی* *جمعه به مکتب آورد طفل گریز پارا*

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین                         تحلیل ، کوششی ست برای رسیدن به حقیقت و پیش بینی روشن تری از آینده

در حالیکه هنوز هیچ نشانه ای از کاندیدای مورد نظر دولت دیده نمیشود ، صحبت از این موضوع بیشتر به یک پیشگویی میماند تا پیش بینی . از افراد زیادی همچون نیکزاد ، صالحی و دیگرا ن  در این مورد یاد میشود .اما با توجه به قرائن میتوان احتمال داد .

دکتر الهام فردیست که :

1 _ دوستی قدیمی با رئیس جمهور آقای احمدی نژاد دارد .

2 _ خصوصیات فردی ، اجتماعی و ساده زیستی او  شبیه احمدی نژاد است .

3 _ نزدیکی سیاسی کاملی با رئیس جمهور دارد .

4 _ مورد حمایت جبهه پایداریست ( جبهه حامیان دولت که نسبت به بعضی مواضع رئیس جمهور تحفظ دارند )

5_ عضو شورای نگهبان و مورد حمایت ایشان است .

6 _ به همین جهت به تعاملات با مجلس کاملا آشناست.

7 _ به علت سابقه قضایی که دارد مورد حمایت متنفذین حوزه قضایی نیز قرار دارد .

8 _ مورد حمایت طیف گسترده ای از اصولگرایانی است  که نسبت به بعضی مواضع رئیس جمهور تحفظ دارند.

9 _ فردی ست سخنور _ وی ذر سالهای آغازین دولت نهم سخنگوی دولت بود_ .

اینها و بسیاری دلایل .. دیگر نشانه هایی  هستند که بطور حتم ذهن دولتمردان فعلی را برای کاندیداتوری  وی جلب خواهد کرد .

                         ****


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین                     تحلیل ، کوششی ست برای رسیدن به حقیقت و پیش بینی روشن تری از آینده

 

پی اهانت سخیف  به ساحت زیباترین و پاک ترین انسان ، در یک حرکت خودجوش در تحریم سایت گوگل ،جهان اسلام  خیلی سریع و به عینه نتیجه اتحاد خویش را دید و آن را به رخ معاندان کشید .
سایت گوگل که همیشه با اختلاف بسیار و بی منازعی در صدر جدول پربازدیدترین سایت ها قرار داشت ، به رده دوم پس از سایت فیس بوک سقوط کرد .

شاید هیچ معیار دیگری به اندازه دنیای مجازی نمی توانست به این سرعت و دقت اتحاد جهانی اسلام را به نمایش بگذارد . هرچند گوگل از لحاظ مادی نیز متحمل خساراتی شد ، اما این اهمیتی به مراتب کمتر از آن داشت که جهان اسلام اتحاد خود را به نمایش گذارد .

جهان اسلام میرود تا بیاموزد چگونه همان اهرمهای جهان استکبار را در جهت احقاق حقوق خود بکار گیرد . اکنون باید این تجربه را که به دست خود معاندین پیش آمده است فراروی خود داشت و حول محور پیامبر ، قران و عترت متحد گشت .

حج ابراهیمی پیش روست و فرصتی طلایی برای اتحاد . افسوس که آل سعود ، بر آن خیمه زده است ..افسوس ....


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین                 تحلیل ، کوششی ست برای رسیدن به حقیقت و پیش بینی روشن تری از آینده


هنوز چندی از صدور حکم اعدام متهمین سه هزار میلیاردی _ کسانی که با رشوه و جعل سند مبالغ هنگفتی را از بانگ ها وام گرفتند _ نمی گذرد که دستگاه قضائی با یکی از دشوارترین آزمون های خود در دو سه دهه اخیر مواجه شده است .

از تبرئه مهدی هاشمی از کلیه اتهاماتی که بر او وارد شده ،گرفته .. تا اتهام افساد در زمین و نقش آفرینی اصلی در فتنه 88  و اتهامات اقتصادیی که بیش از دو دهه است ذهن جامعه را بشدت درگیر کرده و موجب بدبینی های شدیدی را نسبت به زدوبندهای اقتصادی در مملکت ایجاد کرده است .

اکنون قوه قضائیه در مقابل سخت ترین آزمون خود در مقابل خدا ، ملت و تاریخ قرار گرفته و تاریخ روزی ، قضاوت دستگاه قضایی را در این مورد به قضاوت خواهد نشست .

شاید چندان هم دور از واقعیت نبود سخن خانم فاطمه هاشمی که گفت : آقایان اژه ای و لاریجانی دوست نداشتند مهدی به کشور بازگردد .


نظر()

  

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین           تحلیل ، راهی ست به سوی حقیقت و پیش بینی روشن تری از آینده

برخورد با فساد اقتصادی 3000 میلیاردی ، دستگیری فائزه هاشمی و اکنون تفهیم اتهام به مهدی هاشمی در بدو ورود به تهران .

 به  نظر میرسد که دستگاه قضایی میخواهد اقتدار خویش را به نمایش بگذارد .

 اما نفر بعدی چه کسی خواهد بود .

مدتی ست که بعضی از نزدیکان رئیس جمهور مورد اتهاماتی قرار گرفته اند . اگر بپذیریم که دستگاه قضایی سعی در اعتدال در برخوردهایی در این سطح را دارد و البته بعضی انگیزه های دیگرموجود.... ، باید منتظر بود که نفر بعدی ، یکی از نزدیکان رئیس جمهور باشد .


 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین

 

فائزه هاشمی دستگیر شد

 


یکی دو روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر بازگشت قریب الوقوع مهدی هاشمی به تهران . خبری غافلگیر کننده که با شک و تردید زیادی همراه شد .

اکنون بازذاشت فائزه هاشمی پیام روشنی به برادرش دارد تا بداند که در اینجا برایش فرش قرمز پهن نشده است .

مدت زیادی از حکم فائزه میگذرد و کسی باور نمیکرد که این حکم اجرا شود . شاید در ذائقه هواداران آقای هاشمی او اکنون پاسوز برادرش شده باشد.

به نظر می آید که روزهای آتی ، باید شاهد تحرکات شدیدی در این رابطه باشیم . آیا آقای هاشمی چه عکس العملی نشان خواهد داد . در بین آشنایان ایشان این دیدگاه وجود دارد که وی چندان پیگیر هوادارانش نیست_ برخورد ایشان در رابطه با کرباسچی شهردار اسبق تهران نمونه ای از این ماجراست _ اما ایشان بشدت نسبت به خانواده اش وابسته و حساس است .

باید دید


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ